W dzisiejszych czasach dbanie o siebie i zachowanie młodego wyglądu to nie tylko medycyna estetyczna, ale szereg działań zapobiegających przedwczesnemu starzeniu i chorobom cywilizacyjnym tj.: zawał serca, udar mózgu, cukrzyca, choroby autoimmunologiczne, czy choroba Alzheimera i nowotwory. To dzięki edukacji Anti Aging pod kierunkiem Tierrego Hertoghe’a, kładę duży nacisk na profilaktykę chorób i leczenie różnych dolegliwości związanych ze zdrowiem oraz wiekiem tak, aby spowolnić proces starzenia organizmu.

Działamy również w obszarze ginekologii estetycznej, dermatologii, endokrynologii, trychologii, kosmetologii i dietetyki. Oferujemy bogaty program badań z zakresu medycyny przeciwstarzeniowej tj.:

• Nowoczesne testy nutrigenetyczne Genodiet iGenesis, na podstawie których układamy spersonalizowaną dietę, program suplementacyjny i zalecenia treningowe oparte na badaniu  Dzięki temu pacjent może szybko i skutecznie uzyskać wymarzoną sylwetkę, mieć więcej energii i dobre samopoczucie oraz ustrzec się przed chorobami cywilizacyjnymi tj.: otyłością, cukrzycą, chorobami sercowo-naczyniowymii nowotworowymi!
  • Omega Test– analiza poziomu kwasów tłuszczowych we krwi jest narzędziem, które pozwala na modyfikację diety i/lub suplementacji pod kątem spożycia tłuszczów, w szczególności kwasów omega- 3 i 6, których proporcje świadczą o poziomie przewlekłego stanu zapalnego w organizmie.
  • Testy nadwrażliwości i nietolerancji pokarmowej: MRT i FoodScreen identyfikują pokarmy, składniki leków oraz dodatki do żywności, które wywołują w organizmie niepożądane objawy i złe samopoczucie, a w efekcie zwiększają ryzyko chorób autoimmunologicznych i przewlekłych.
  • Badania flory jelitowej MicroFlora Scanto ocena ekosystemu jelitowego na podstawie próbki kału. W oparciu o wyniki badania i dolegliwości pacjenta opracowujemy indywidualny program suplementacji probiotycznej i prebiotycznej oraz ewentualne zalecenia żywieniowe poprawiające stan mikroflory jelitowej.
  • Badanie profilu kwasów organicznych w moczu (OAP)to innowacyjne na polskim rynku badanie, które ocenia nieprawidłowości w metabolizmie komórkowym organizmu. Określa, czy organizm jest zanieczyszczony toksynami środowiskowymi oraz wskazuje ewentualne niedobory składników, takich jak witaminy, minerały czy kofaktory.
  • Zlecam również podstawowe badania laboratoryjne, hormonalne i przeprowadzam wywiad endokrynologiczny. Na podstawie wyników badań można określić całościowy stan zdrowia pacjenta, przygotować indywidualny i kompleksowy program odmładzania oraz zalecić zmianę nawyków. Dzięki powyższym działaniom pacjent nie tylko wygląda, ale i czuje się dobrze, ma więcej energii, zyskuje na pewności siebie. To również profilaktyka i leczenie chorób cywilizacyjnych.

Nie czekaj na choroby, myśl o swoim zdrowiu już dzisiaj!

Kategorie