FoodScreen USBiotek

Opis badania

Utajone reakcje na pokarmy (nietolerancje pokarmowe) FoodScreen USBiotek

Test FoodScreen IgG/IgA USBiotek jest unikatowym na polskim rynku badaniem umożliwiającym pełną diagnostykę utajonych reakcji na pokarmy. Większość dostępnych na polskim rynku testów oznacza tylko nadwrażliwość IgG – zależną. Tymczasem za niepożądane reakcje na pokarmy równie często odpowiadać mogą przeciwciała IgA. Określenie utajonych nadwrażliwości pokarmowych w typie IgG oraz IgA umożliwia wdrożenie celowanej diety eliminacyjno – rotacyjnej, przyczyniając się do szybkiej i zauważalnej poprawy stanu zdrowia Pacjentów.

Wskazania do badania

• Dolegliwości ze strony przewodu pokarmowego (bóle brzucha, wzdęcia, zaparcia, biegunki, mdłości, uczucie przelewania, refluks żołądkowo – jelitowy)
  • Zespół metaboliczny (nadwaga/ otyłość, miażdżyca, nadciśnienie tętnicze)
  • Zmiany skórne (AZS, trądzik, łuszczyca, świąd idiopatyczny, pokrzywka)
  • Zaburzenia nastroju
  • Zespołu chronicznego zmęczenia
  • Depresja
  • Anemia
  • Nasilenie stanu zapalnego w chorobach autoimmunologicznych (nieswoiste zapalenie jelit, reumatoidalne zapalenie stawów, stwardnienie rozsiane, zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa, celiakia i inne)
  • Zaburzenia ze spektrum autyzmu
  • Nadpobudliwość psychoruchowa- ADHD
  • Objawy neurologiczne
  • Migreny
  • Idiopatyczne bóle mięśni i stawów
  • Inne dolegliwości przewlekłe o trudnej do ustalenia etiologii

• FoodScreen IgG (96 składników pokarmowych) – 1200 PLN
  • FoodScreen IgG (112 składników pokarmowych) – 1500 PLN
  • FoodScreen IgG/IgA (96 składników pokarmowych) – 1800 PLN
  • FoodScreen IgG/IgA (112 składników pokarmowych) – 2500 PLN

Pani Doktor to znakomity specjalista i wspaniały człowiek, niesamowicie ciepła i otwarta osoba. Panią Beatę polecam każdemu i mówię głośno aby skorzystał z jej usług, bo warto. W gabinecie i w towarzystwie Pani doktor czułam się bezpiecznie.
Ula P