Masaże

30-90 min
w zależności od potrzeby

Rodzaje masażów:

masaż holistyczny – firmowy rytuał relaksacyjny, składający się z dwóch rodzajów peelingów stymulujących skórę, indyjskiego masażu głowy, rytuału dłoni oraz niezwykle relaksującego masażu całego ciała. A wszystko to w atmosferze orientalnych klimatów i aromatycznych zapachów.

masaż relaksacyjny – masaż ten pobudza mięśnie, skórę i układ krążenia, oddziałuje na układ nerwowy. Ruchy masażysty są spokojne, powolne, rytmiczne. Likwiduje napięcie mięśni, przywraca prawidłowy rytm serca i ciśnienie krwi, pomaga zwalczyć bezsenność.

masaż głowy, karku i ramion – ten masaż stanowi połączenie różnych technik masażu, a ma na celu wyeliminowanie zarówno pourazowych jak i chronicznych bólów różnych części kręgosłupa. Wykonywany jest przy użyciu tajskich rozgrzewających maści zawierających mentol i kamforę.

Dla kogo jest przeznaczony zabieg?

• przewlekłe zapalenia stawów, mięśni, ścięgien,
  • choroby reumatyczne i zwyrodnieniowe,
  • zespół bólowy ścięgna Achillesa,
  • wady wrodzone oraz zaburzenia rozwoju narządu ruchu,
  • wady postawy i stany wywołane przeciążeniem mięśni oraz stawów,
  • zespoły bólowe kręgosłupa,
  • porażenia i niedowłady,
  • choroby przemiany materii,
  • choroby reumatoidalne stawów,
  • nerwobóle,
  • kręcz szyi,
  • nadwaga

Jakie są przeciwwskazania do zabiegu?

• wszystkie ostre i niektóre podostre stany zapalne,
  • choroby przebiegające z wysoką gorączką (powyżej 38 st.C),
  • choroby nowotworowe (złośliwe i niezłośliwe),
  • zapalenie żył, duże żylaki i tętniaki,
  • zaawansowana choroba nadciśnieniowa,
  • zmiany ropne i zapalne na skórze chorego,
  • krwotoki lub tendencje do ich występowania,
  • czas menstruacji

Jakie są efekty masaży?

masaż holistyczny – dwa rodzaje peelingów stymulujących skórę, indyjski masaż głowy, rytuał dłoni i relaksujący masaż całego ciała

masaż relaksacyjny – głaskanie podłużne, poprzeczne, kuliste – są to powolne, delikatne ruchy wykonywane przy użyciu palców lub całych dłoni. Głaskanie poprawia krążenie krwi i limfy, uspokaja system nerwowy i łagodzi stresy. Głaskanie zazwyczaj rozpoczyna i kończy masaż;
-ugniatanie – ruchy można wykonywać całymi dłońmi albo jedynie opuszkami palców. Celem ugniatania jest poprawienie ukrwienia;
-delikatne rozcieranie – to uciskanie ciała dłońmi zaciśniętymi w pięści, bez rozciągania skóry. Rozcieranie wspomaga likwidację obrzęków, cellulitu oraz złogów;
-oklepywanie – całą dłonią lub tylko kantem oklepujemy ciało w celu pobudzenia krążenia.

masaż głowy, karku i ramion – oprócz działania na kręgosłup niweluje również ból, napięcia i ucisk odczuwany
w okolicach karku i ramion. Łagodzi także bóle głowy i pobudza krążenie krwi na skórze głowy wzmacniając cebulki włosów.

• masaż holistyczny (90 min) – 200 PLN
  • masaż relaksacyjny (30-90 min) – 100 – 220 PLN