Nici Vaginal Narrower

od 2000 do 3000 PLN

Opis zabiegu

Vaginal Narrower to współczesna odpowiedź na kobiece dolegliwości związane z układem rozrodczym i dyskomfort, jakie powodują. Poporodowe uszkodzenia mięśni krocza, nieprawidłowe ich zeszycie lub związane z wiekiem obniżenie tylnej ściany pochwy to tylko niektóre z przyczyn uporczywych problemów, przeszkadzających w aktywnym funkcjonowaniu kobiety. Vaginal Narrower polecany jest kobietom, które odczuwają zmniejszoną satysfakcję seksualną, cierpią na nawracające infekcje w okolicy krocza, walczą z problemem nietrzymania wydzieliny z pochwy lub wypadaniem narządu rodnego. Vaginal Narrower jest małoinwazyjnym zabiegiem ginekologicznym, który znacznie wpływa na poprawę struktur komórkowych organów płciowych. W efekcie wejście do pochwy zwęża się, dzięki czemu rzadziej dochodzi do infekcji, mięśnie wokół przedsionka pochwy stają się mocniejsze, a tkanki zostają ujędrnione. Zabieg wpływa także na poprawę wyglądu zewnętrznych narządów płciowych.

Vaginal Narrower zrewolucjonizował metody chirurgiczne w zakresie rewitalizacji i zawężania pochwy. Polega na zastosowaniu nici z haczykami ułożonymi w dwóch kierunkach, które zmniejszają wejście do pochwy. Nici wykonane są z kaprolaktonu i są rozpuszczalne, efekt estetyczny jest widoczny natychmiast, ale obserwujemy także stymulację produkcji kolagenu w miejscu założonych szwów.

Wskazania do zabiegu nićmi Vaginal Narrower

• zmniejszenie satysfakcji seksualnej
  • większa ilość infekcji w okolicy krocza (Dismicrobisms)
  • nietrzymanie wydzieliny z dróg rodnych
  • wypadanie narządu rodnego*

* Jest to uwypuklanie się jednego lub więcej narządów miednicy do pochwy lub ich wypadanie. Do narządów miednicy należą: pochwa, macica, pęcherz moczowy, jelita. Do wypadania dochodzi, gdy mięśnie, ścięgna i więzadła (aparat podtrzymujący narządy miednicy) utrzymujące te organy w prawidłowej pozycji, ulegają osłabieniu.

Jakie są przeciwwskazania do zabiegu?

• choroba nowotworowa
  • choroby autoimmunologiczne
  • cukrzyca
  • ciąża

Jak wygląda zabieg?

Zabieg przeprowadza lekarz po badaniu ginekologicznym i odpowiedniej kwalifikacji. Planowanie urodzenia dziecka nie jest przeciwwskazaniem do założenia nici. Zabieg jest wykonywany w znieczuleniu miejscowym lub w krótkim dożylnym. W zależności od nasilenia dolegliwości i stopnia problemu zakłada się od 1-2 nici. Zabieg wykonywany jest bez użycia skalpela. Pacjentka może natychmiast wrócić do codziennych obowiązków z wyłączeniem współżycia przez 1-2 tygodnie.

Jakie są efekty zabiegu?

• 1 nić – 2000 PLN
  • 2 nici – 3000 PLN

Pacjentką Pani Dr Beaty jestem od stycznia bieżącego roku. Jestem bardzo zadowolona z zabiegów laserem Palomar Lux 1540, który niweluje, redukuje i likwiduje przebarwienia mojej powypadkowej blizny. Pani Dr Beata jest osobą otwartą i ciepłą.
Monika Głowacka