Badanie mikroflory jelitowej

MikroFloraScan

Kompleksowa usługa, której celem jest dopasowanie indywidualnej suplementacji probiotycznej i prebiotycznej dla Pacjenta. W ramach MicroFloraScan każdy Pacjent otrzymuje indywidualne zalecenia suplementacyjne, w oparciu o zadeklarowane objawy chorobowe, piśmiennictwo naukowe oraz skan ekosystemu jelitowego. W ramach usługi każdy Pacjent ma zagwarantowaną profesjonalną opiekę obejmującą biomedyczne konsultacje telefoniczne z konsultantem medycznym. Ich celem jest kontrola przebiegu suplementacji probiotycznej i prebiotycznej w trakcie jej trwania.

Wskazania do badania

• Dolegliwości ze strony przewodu pokarmowego (bóle brzucha, zaparcia, wzdęcia, mdłości, refluks żołądkowo – jelitowy)
  • Zaburzenia trawienia i wchłaniania
  • Nietolerancje i alergie pokarmowe
  • Atopowe zapalenie skóry
  • Inne problemy skórne (trądzik, świąd, nawracające zakażenia skóry)
  • Nawracające infekcje dróg oddechowych, ucha środkowego, zatok
  • Nawracające infekcje układu moczowo – płciowego
  • Grzybica przewodu pokarmowego
  • Choroby autoimmunologiczne
  • Nadwaga i otyłość
  • Pogorszenie kondycji psychofizycznej
  • Zespół nadpobudliwości psychoruchowej
  • Zaburzenia ze spektrum autyzmu
  • Zaburzenia nastroju
  • Depresja

MicrofloraScan PLUS

• MikroFloraScan – 430 PLN
  • MikroFloraScan PLUS (ilościowa i jakościowa diagnostyka grzybów i drożdży, kalprotekstyna, zonulina, M2-PK plus krew utajona w kale) – 930 PLN
  • Jelito PLUS (kalprotekstyna, zonulina, M2-PK plus krew utajona w kale) – 540 PLN

Pacjentką Pani Dr Beaty jestem od stycznia bieżącego roku. Jestem bardzo zadowolona z zabiegów laserem Palomar Lux 1540, który niweluje, redukuje i likwiduje przebarwienia mojej powypadkowej blizny. Pani Dr Beata jest osobą otwartą i ciepłą.
Monika Głowacka